smörsoppens

Alla inlägg den 22 november 2009

Av Siw - 22 november 2009 20:52

Det har inte blivit mycket sytt på några dagar. Måste ju göra något annat ocksåObestämd  och Tuva har ju egentligen kläder så det räcler. Men, men....


Jag hade lite tyg kvar av flodhästarna i orange och den randiga velouren så jag knåpade ihop en polotröja där man kan knäppa upp kragen så den inte sitter åt om halsen. Små barn har ju inte så långa halsar så det kan bli lite knepigt med polo, därför är det bra om man kan vika ut den så blir det som en krage.

Tröjan är i storlek 80 sydd efter mönster ifrån tidningen Ottobre.

Blev några småbitar över ändå så då fick det bli dreglis också.

Gjorde en även i den rosarandiga veloren. Den ska bli en present till en annan bebis.

Jag har kollat runt lite på broderimaskiner, är lite sugen på en sådan. Men det finns en uppsjö så det är svårt att välja. Så om någon har några tips så får ni gärna maila mig på smorsoppens@telia.com .

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bloggar jag gillar


Ovido - Quiz & Flashcards