smörsoppens

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Siw - 12 januari 2010 14:32

Jag går fortfarande och drar på min förkylning, är nu inne på 8:e veckan och 3 besök på vårdcentralen har det blivit. Men nu har jag fått antibiotika så nu hoppas jag det ska gå över. Man blir så himla trött och orkeslös. Men det är bara att köra på, hundarna måste ju ut även ifall de fått lite kortare promenader än vanligt. Det är Våfflan som har mest överskottsenergi.

Offas valpar ska komma nu till helgen, sedan blir det fullt upp här.


Tuvas pyjamas som jag skickade med posten på måndagen dök inte upp i brevlådan hos Tuva förrän på lördagskvällen. Man kan ju undra vart den hade varit? Det händer tydligen ganska ofta att brevbäraren stoppar post i fel brevlådor hos Jenny & Fredrik.


Mina nya pressarfötter som jag beställde har kommit. Så nu är det skillnad när man ska sy specialgrejer på Cover Stitchen. Det är riktigt roligt, även ifall jag inte riktigt känner mig hemma fullt ut ännu med maskinen så gillar jag den skarpt.


Den här muffins klänningen är det enda som jag åstadkommit sedan sist. Den blev riktigt söt, men det finns detaljer på den som jag inte blev nöjd med. Vad ska jag inte avslöja, utan ni kan ju få gissa   .  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bloggar jag gillar


Skapa flashcards