smörsoppens

Alla inlägg under februari 2010

Av Siw - 10 februari 2010 14:12

Jisses vad tiden går fort, nu är det fullt upp vill jag lova med 6 huliganer i valprummet och 4 gulliganer (de har inte blivit hulliganer ännu  ) i köket. Det är mycket kiss & bajs torkning och där emellan mat. Men jag ska inte klaga de är jättesnälla, det är bara när de har "Happy Hour" det är liv i luckan. Men det ska det ju vara. De är väldigt morgonpigga av sig och när de vaknar låter de som en flock fiskmåsar, omöjligt att sova, då är det bara att ge sig upp.

   Det här är Flingan och hon ska bo kvar hos oss.
Det blir inte så långa stunder vid symaskinerna. Jag har sytt 2 pyjamasar åt Tuva, dels för att hon behöver det men också för att träna på bandkantning och tcäksömmar. Börjar få till det riktigt bra tycker jag.

  
   
På den här pyjamasen sydde jag bruna täcksömmar på ärmarna och även ryggsömmen. Bandkantningen fungerade också jättebra. Riktigt roligt är det och det ser ju snyggare ut. Det går att klicka på bilderna så får man upp dem i större format. 

Av Siw - 3 februari 2010 19:31

I dag har Mumintrollet fått sällskap av Lilla My.  
Det här mönstret kommer också ifrån www.crochetamigurumi.blogg.se


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bloggar jag gillar


Skapa flashcards