smörsoppens

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Siw - 20 december 2010 20:31

I dagens blogg har jag bara några handdukar att visa som jag broderat. Övrigt som jag sytt är julklappar och ska ju inte visas ännu.
  

De här handdukarna är presenter till min kusins vänner.
Nu sista dagarna före jul så är Tuva här och idag har vi hjälps åt att klä granen.
  
Det blev ganska många kulor på samma gren och några gick i kras också.

Sedan var det dags för mat.

  

I dag blev det lutfisk, visste inte om Tuva skulle äta det men det gjorde hon och tyckte det var jättegott. Efter maten blev det sovstund och så på med alla kläder för att rasta hundar. Perfekt tyckte Tuva som gillar att åka pulka.
Sedan bakade vi pepparkakor.

  

Full koncentration när hon skulle kavla degen. I bland blev det lite mycket mjöl, men hon var jätteduktig med att ta ut kakorna. En del blev lite trasiga men de flesta blev bra.

  
Nu önskar jag alla som läser min blogg en riktig God Jul & GOTT NYTT ÅR!

Kanske kommer tomten i år också?

    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bloggar jag gillar


Ovido - Quiz & Flashcards