smörsoppens

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Siw - 13 januari 2011 20:41

Ja, så har äntligen lilla Judith gjort entré i världen och Tuva har fått en kusin. Vad roligt de ska ha när Judith blir så stor att de kan leka med varandra.

Grattis till Jessica & Rikard till en underbar dotter. Jag längtar tills jag kan åka och titta på henne   .

I dag har det inte blivit mycket gjort som ni förstår, gått som på nålar och bara väntat på att telefonen ska ringa.

I förrgår sydde jag i alla fall en hissgardin till sovrummet i samma tyg som jag gjorde kuddarna.

  

Gardinen blev jättebra men vad det krånglade när jag skulle göra broderiet. Jag sydde av 3 nålar och tråden gick av hela tiden. Vet inte om det berodde på att jag hade tagit vanlig sytråd som undertråd, annars använder jag bobbintråd som är tunnare. Men nu ville jag ju ha samma färg som broderiet även på baksidan. Tillslut blev det färdigt även ifall broderiet inte blev hundra.


Nu ska jag göra några handdukar sedan blir det nog bebiskläder tror jag.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bloggar jag gillar


Ovido - Quiz & Flashcards