smörsoppens

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Siw - 1 juni 2010 22:56

Jag kämpar på med mitt broderiprogram, inte helt lätt att lära sig allt men det är bara att traggla vidare. Vet inte hur många gånger det blivit fel, men till slut får jag över det i maskinen och då är det bara att sy. Himla skojigt.

Eftersom jag inte var riktigt nöjd med färgen på velour-byxorna jag sydde till bebisen så gjorde jag ett par till i jeanstrikå. De är också i storlek 56.

  
Broderade en liten käpphäst på benet.

  
Bebisen ska förresten heta Ture, så det fick bli ett litet barnvagnshjärta också.
Sedan gjorde jag ett par onödiga ? saker också!

 
En sko-påse till Jessica att förvara sina dansskor i.
   

En tygskål, tänkt till min mamma i försenad mors-dags present. Den ska hon få när hon kommer hem i från husbils-semestern.

Fick en förfrågan i från en klubbkompis på bruksan om jag kunde sy ett tjänstetäcke till hennes "lilla" Olle.
  
Hoppas hon blir nöjd med det. Hoppas jag får en bild på Olle med täcket på sig.    

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bloggar jag gillar


Ovido - Quiz & Flashcards