smörsoppens

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Siw - 19 februari 2011 22:37

Hemma ifrån en trevlig dag tillsammans med Robban-Jenny på syfestivalen i Älvsjö. Vi åkte buss, det var himla skönt att bara sätta sig i en varm buss 6.30 i morse och ändå skönare att sätta sig i bussen kl. 17.00 för att åka hem.

Jenny var lite orolig att det skulle bli långtråkigt - men herregud tiden bara sprang i väg. Och jag blev nästan lite stressad.

Tur Jenny var med och haffade mig på slutet annars hade jag nog inte kommit hem, för jag stod vid fel garderob när vi skulle hämta ut kläderna. Det är väl det där med lokalsinnet    20.30 var vi i ett kallt Motala i gen -17 grader visade termometern.

  

Några kassar fick jag med mig hem, fina tyger, muddväv, snedslåvikare, nya knappnålar, temporärt lim, markeringspenna mm. Ja det blev en hel del.

Jenny och jag provade på meshvork också. Det var lite knepigt i början, vi får väl se om vi klarar av det när vi ska försöka på egen hand.

Tack Jenny för en trevlig dag!


När jag kom hem så garnerade jag 2 smörgåstårtor som jag ska bjuda på i morgon när mina älskade tjejer, både de stora och de små kommer hem.
Födelsedagskalas ska det bli!
 

Nu är det natti natti!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Bloggar jag gillar


Ovido - Quiz & Flashcards